
Heb jij nog vragen? Kijk hier eens!
- 01
Het vast assortiment (pralines, zeevruchten, truffels, repen, ...) kan je het hele jaar door (met uitzondering van de zomermaanden) bestellen.
Doorheen het jaar lopen er ook verschillende thema collecties zoals Halloween, Advent, Sinterklaas, Kerst, Valentijn, Pasen en Moeder-/Vaderdag.
De thema collecties staan maar een paar weken online, meestal ongeveer 4-8 weken voor de ‘feestdag’ (Sint, Kerstmis, Pasen, ...).
- 02
Bestellen kan via de webshop. Je selecteert de producten die je graag wilt kopen door ze toe te voegen aan je winkelmandje en volgt daarna de instructies om de betaling in orde te brengen.
Je kan kiezen om je bestelling af te halen of je kiest er voor om je pakketje te laten verzenden.
Het afhaalmoment kan je kiezen via een mailtje dat je krijgt na het plaatsen van je bestelling.
BELANGRIJK:
Indien je producten uit verschillende themacollecties wilt bestellen (zoals Halloween - Advent en Sinterklaas of Sinterklaas en Kerst), kies je best voor 2 aparte bestellingen (per thema). Zo krijg je 2 mailtjes om 2 afhaalmomenten te boeken of kan ik je bestelling in 2 delen versturen en ontvang je de chocolade voor een thema-/feestdag.
Bestel je toch uit verschillende themacollecties? Dan bestaat de kans dat je bestelling pas verstuurd kan worden wanneer de producten van de laatste collectie op voorraad zijn. (bijvoorbeeld Sint + Kerst chocolade: levering na Sinterklaas)
- 03
Producten uit de vaste collectie worden regelmatig aangevuld (met uitzondering aan het einde van het seizoen in mei).
Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer een product terug voorradig is, kan je klikken op de knop ‘houd mij op de hoogte wanneer dit product terug beschikbaar is’.
Producten uit de themacollecties (Sint, ...) zijn hoogstwaarschijnlijk volledig uitverkocht. Je kan altijd bekijken of er een andere variant (aantal stuks/gewicht, kleur chocolade, ander vorm, ...) wel nog beschikbaar is. Ik werk met beperkte hoeveelheden om zo weinig mogelijk overschotten te hebben en geen chocolade weg te moeten gooien.
Sommige producten kan je pre-orderen. Deze producten zijn nog niet op voorraad maar worden opnieuw geproduceerd in de komende dagen/weken.
- 04
Bij elke thema collectie vermeld ik - via de pop up in de webshop - een datum tot wanneer je je bestelling kan plaatsen. Na deze datum kan je mogelijks niet meer bestellen of heb je misschien geen uitgebreide keuze meer.
Ik vermeld ook steeds een uiterste datum van verzending, waarbij de chocolade nog op tijd bij jou zou moeten aankomen voor de feest-/themadag.
Na deze datum kan je misschien nog chocolade bestellen, maar komt deze niet meer op tijd aan voor een bepaalde ‘feestdag’.
Bestellen voor afhaling kan meestal iets langer (gemiddeld tot 2 dagen voor de afhaalmomenten).
TEN ALLEN TIJDE IS HET MOGELIJK DAT TE WEBSHOP VROEGER SLUIT OF DAT DE VOORRAAD NIET MEER AANGEVULD ZAL WORDEN. BESTEL DAAROM ZO SNEL MOGELIJK ALS JE ZEKER WILT ZIJN VAN JE BESTELLING.
- 05
- 06
What a Choc is een webshop met een atelier, maar zonder fysieke winkel.
Je kan dus je chocolade bestellen via de webshop of in één van onze samenwerkende winkels.
Hier kan je onze samenwerkingen terugvinden. LET OP: dit zijn winkels waar we regelmatig mee samenwerken. Volg onze socials om een overzicht te krijgen van de huidige leveringen en producten.
- 07
- 08
Om de webshop zo overzichtelijk mogelijk te maken, gebruik ik verschillende kleuren. Zo kan je naargelang je voorkeur voor pure, melk of witte chocolade - of alle 3 - makkelijker zien welke producten jou graag zult lusten.
Rood = pure chocolade
Oranje = melk chocolade
Groen = witte chocolade
Paars = mix van pure, melk en witte chocolade
Verder gebruik ik ook enkele kleuren voor specifieke (geliefde producten).
Appelblauwzeegroen = zeevruchten
Geel = truffels
- 09
Producten met korting dien je steeds in je winkelmandje te plaatsen. Bij een 4+1 actie leg je dus 5 producten in je winkelmandje.
Heb je een kortingscode, dan kan je deze invoeren aan het einde van het bestelproces. Let op: sommige kortingscodes zijn persoonlijk en kan je maar 1x gebruiken. Deel ze dus niet met anderen of je verliest je eigen korting.
Heb je je antwoord niet gevonden? Neem dan contact op
